söndag 22 februari 2015

Tack Ida & Stina

Cyklade ut i snöslask dryga tre mil till Smidö väster om Bro idag. Bra grisigt väder med stark vind och när långtradarna blåste förbi på trånga Rotebroleden gällde det att hålla hårt i styret.

Väl ute på landet njöt vi av Idas & Stinas härliga kämpainsats som trots ett mörkt läge mest hela tiden vändes till silver. Imponerande pannben på båda tjejerna sista sträckan.

Precis vad jag behövde för att få inspiration att cykla hem igen. Det hade börjat regna på seneftermiddagen och kändes inte helt lockande att ge sig ut och cykla hem igen. Men påt igen bara. Körde rätt så hårt ut och ännu lite hårdare hem peppad av tjejerna, kan dom kan jag. Pulssnitt 140 i en timme kanske inte låter så hårt men jag har så bra areobisk form nu så jag får slita hårt för att snitta högre. Strava

Belöning med en lång skön bastu med Vera hemma följt av thaimat och lite gott vin summerar en söndag helt i min smak.
Boira bra grejer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar